sobota, 21 września 2013

Prolog (seria I)

Naprawdę, bycie herosem jest trudne. Ale jeśli twoją matką jest Artemida, bogini, która obiecała nie mieć dzieci, jest to trudniejsze, niż cokolwiek innego. Wszystkie potwory z całego świata łażą za tobą, aby cię ukatrupić, a ty nawet nie wiesz, o co w tym wszystkim chodzi. Ja tak mam. Nie mam pojęcia, jakim cudem udało mi się przeżyć te 15 lat, skoro nawet nie zdawałam sobie sprawy, że jestem półkrwi. Ale jakoś przeżyłam i teraz jestem tu gdzie jestem. Mam 15 lat, nazywam się Jessica Torres i jestem córką Artemidy, bogini łowów. 
~~~~~
Witam wszystkich serdecznie na moim nowym blogu :) Jest o nieco innej tematyce, bo o Percym Jecksonie i Bogach Olimpijskich ;) Jednak niektóre rzeczy nigdy się nie zmieniają, co pewnie zauważyli ci, którzy czytali moje poprzednie blogi - będzie tu występował (choć w mało znaczącej roli) mój ukochany piłkarz, Fernando Torres <3 
Rozdziały będę dodawać średnio co tydzień, pierwszy powinien pojawić się już wkrótce :) Serdecznie zapraszam do czytania i komentowania ;* 

2 komentarze:

  1. zapowiada się baaardzo ciekawie <3 :*
    będzie coś o Percabeth??? *__*

    PS wyłącz kod obrazkowy!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też fanka Chelsea? Ja kocham <3 Będą też inni piłkarze, czy tylko Nando?

    OdpowiedzUsuń