poniedziałek, 31 marca 2014

Ogłoszenie

Hej, jak się pewnie domysliliście już z tytułu, jest to pewne ogłoszenie ;>
Dobra wiadomość jest taka, że spokojnie, nie przestaję pisać tego bloga, bo bym po prostu nie mogła, więc o to nie musicie się martwić ;) 
Zła wiadomość jest taka, że cierpię teraz na straszny brak weny i nie mogę nic napisać, a w najbliższych dniach to się raczej nie zmieni ;<
Poza tym jestem uzależniona od Teen Wolfa i w trzy dni (piątek, sobota, niedziela) obejrzałam cały pierwszy i pół drugiego sezonu, więc nie mogę teraz myślec o niczym innym ;c

No ale żeby was tak totalnie nie opuszczać, mogłabym wam dać do przeczytania mój "opis boru", który pózniej przekształcił się takie małe opowiadano, związane tematycznie z (no kto by zgadł?) Teen Wolfem ;* Ale spokojnie, tylko temat i bohaterowie są w miarę podobni (z czego główna bohaterka jest oczywiście w całości wymyślona przeze mnie ;> ), a oprócz tego wszystko zupełnie inne ;)
Więc jeśli chcielibyście przeczytać, to piszcie ;*

PS.: Jesli ktoś pisze jutro test szóstoklasisty, to życzę powodzenie i nie załamójcie się, jeśli wam źle pójdzie, bo ja miałam 29 punktów na 40 i jakoś dostałam się do gimnazjum ;P

14 komentarzy:

  1. Ja jutro piszę i będę czytać twój blog do otrzymania wyników, bo wtedy matka mnie udusi :P Dodaj to opowiadanko. Może być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj opowiadanie :D
    Życzę Ci w związku z brakiem weny... Weny!!! I dużo słodyczów (jak to mówi moja siostra :D), i mnóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóstwo wolnego czasu na pisanie dalej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. (dobra ja to czytam w Prima Aprilis... to żart prawda?)
    ŻE CO?!!!!!!!!!!!
    Ale.... ale jak to? Ale czemu? Ide do Apollina i będę mu groziła Tartarem, żeby oddał ci wenę!!! (bo w końcu Hadesiątko może wszystko)
    Dobra ale narazie DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUŻO weny xD
    opowiadanie jak najbardziej oddawaj *.*
    Jeszcze raz duuuuuużo weny, a ja idę pogadać z Apollinem
    Duuuuużo weny :)
    Laciata <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestyty post został dodany 31 marca, więc to nie prima aprylis ;/
    A za duuuuuuuużo weny bardzo dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten opis boru z HGWDNP? XD jasne, wstawiaj!!! :P
    WENY, WENY, WENY!!!!!!
    Szybko wracaj z Twoim opowiadaniem ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodałam specjal prima apirlisowy :) Zapraszam do czytania

    OdpowiedzUsuń
  8. Oznajmiam że znowu dodałam rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej!!! Oznajmiam, że wstawiłam u siebie nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń