środa, 15 stycznia 2014

Prolog (seria II)

JESSICA MA PROBLEM. Dokładnie rok temu nieświadomie wypiła płynną mgłę, która blokuje pamięć i moce półbogów na 12 miesięcy i dosłownie zniknęła z tego świata. Teraz, gdy ten czas minął, zaczyna sobie powoli wszystko przypominać, a te wizje raczej nie napawają jej optymizmem. Poza tym na jeszcze te dziwne sny, o tajemniczym starożytnym okręcie z głową smoka na dziobie. Podświadomie wie, że musi odnaleźć ten okręt, jeśli chce ocalić przyjaciół. 

LEO NIE WIE, CO ROBIĆ. Nadal obwinia się, że to przez niego Percy i Annabeth spadli do tartaru. Do tego wszyscy oczekują od niego, że to właśnie on pokona Klytiosa - straszliwego giganta, stworzonego, aby pokonać Hekate. Jakby tego wszystkiego było za mało, na Argo II pojawia się pewna tajemnicza dziewczyna o niezwykłej mocy, a Leo zaczyna czuć do niej coś więcej, niż tylko przyjaźń...

CRIS JEST W ROZSYPCE. Z jednej strony chce pokazać Jessice, ile jest wart, z drugiej, strasznie się boi i chce po prostu zniknąć. Na domiar złego ciągle słyszy w głowie tajemniczy głos, który każe mu zdradzić nowo poznanych przyjaciół i poświecić siebię, inaczej tak ważna dla niego osoba zginie. 

PRZYŁĄCZ SIĘ do półbogów stojących przed największym wyzwaniem w swoim życiu. 
~~~~~
Ta-da-da-dam! - oto prolog drugiej serii tego opowiadania :) Jest on trochę dziwny, ale starałam się, żeby było coś takiego jak jest na tylnej okładce książek ;> Na początku miało być zupełnie co innego, ale stwierdziłam, że tamten był wyjątkowo słaby, wiec napisałam jeszcze ten ;P Mam nadzieje, ze przypadnie wam do gustu i będziecie czytać :*

No i jeszcze tutaj takie piękne i niszczące psychikę zdjęcie XP Luke specjalnie dla Laciatej (i wszystkich, którzy oprócz niej i mnie go kochają ;> ) Sorki, ale nie mogłam się powstrzymać XD


14 komentarzy:

  1. Pierwsza! To dziecinne, ale nie mogłam się powstrzymać. Wspomniałam, że mnie zabiłaś? No, ale właśnie przwywróciłaś mnie do życia.
    Prolog fajny, tajemniczy. Czy ta dziewczyna, ta którą Leo lubi to Jess. Chyba nie co? Pisz bardzo szybko, bo mnie zżera od środka.
    Życzę baaaaaaaaaaaardzo dużo weny i zapraszam na next. wwww.willljackson-historia.blogspot.com. Rozdział VIII i IX
    Twoja Arya.
    Ps. Proszę nie zabijaj mnie po raz drugi!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej nie wiem, jak cie zabiłam, ale spoko XD
      Rozdział pewnie będzie juz niedługo, bo mam napisany tak mniej wiecej do połowy ;)
      PS.: Dziękuje za piękny kolaż <333

      Usuń
  2. Super :)
    Już się nie mogę doczekać! Leo i Jess? Ale Lazel Forever <3
    I to zdjęcie nie niszczy psychiki. Ono jest piękne i taka jest prawda. No i dziękuję :)
    Znajdź dużo weny w lesie i uważaj na Slendera :) (chyba muszę nowe wymyślić)
    Laciata <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie zdadzę, wszystko okaże się w swoim czasie ;> No ale na pewno będą przyjaciółmi, to moge powiedzieć :)
      Lazel jakoś nie lubię, chociaż Frazel też jakoś specjalnie nie, najbardziej podobaloby mi się, gdyby była z Nico, chociaż wiem, ze to niemożliwe XD
      Ale i tak najgorsze zło swiata to Caleo -,-
      A to zdjęcie definitywnie niszczy psychikę, a na pewno mi zniszczyło XD Ale i tak uważam, że jest mega słodkie <333
      Bardzo dziękuje za miły komentarz, a twoje życzenia chyba serio działają, bo codziennie wracam do domu przez las i slender mnie jeszcze nigdy nie złapał ;*

      Usuń
  3. cudownie się zapowiada ta druga seria *o*
    i będzie Leo <333 nie mogę się go doczekać XDD on jest po prostu genialny XDDD a jeszcze w Twoim wydaniu będzie IDEALNY ;*
    ilu Jess ma "zalotników" ;D
    śwetnie napisałaś ten prolog *_* od razu chce się przeczytać tą drugą serię <3 masz OGROMNY talent :*
    pisz szybko pierwszy rozdział!!!
    weny, weny, WENY :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No ajtam ajtam, po prostu jakoś tak ma, po tatusiu XD
    A Leo to po prostu ideał, więc mam nadzieje, że u mnie też taki wyjdzie, więc liczę na twoją pomoc ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super, ale co ta żyrafa ma na szyji ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, ha, ha!!! Nie wiem, czy tylko mnie to tak śmieszy, ale wydaje się mi po prostu komiczne (ale to dobrze).
    Kojarzy mi się po trochu z "Zagubionym herosem", ale bardziej z "Domem Hadesa". W każdym razie fragment o Leonie mnie rozwalił i teraz leżę i nie wstaję xD. Jakoś sobie ich razem nie mogę wyobrazić, ale dobra.
    Tylko jest jedna niejasność. Tutaj wrogiem będzie Gaja, Kronos, czy obydwoje? Bo jeśli się nie mylę, nic o tym nie napisałaś.
    Więc jeszcze bardziej nie mogę się doczekać drugiej serii!!!
    Idę naprawiać zniszczoną przez to zdjęcie psychikę xD
    Krytyczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie moja własna wersja Domu Hadesa, wiec wrogiem będzie Gaja :) A właśnie tak to miało wyjść, jak okładka Domu Hadesa, dlatego tak to się trochę kojarzy ;>
    A co do Jesseo (albo Less, bo jeszcze nie wymyśliłam) to nie mówiłam, że będą razem ;P Będzie to po prostu strasznie pogmatwane, chociaż pewnie większość wyjaśni się już w rozdziale 1, który zostanie opublikowany już niedługo, kiedy pod tym postem pojawią się jeszcze 2 komentarze ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem... Mi tam Less nie pasuje. Jako nazwa, bo pomysł na to, żeby oni zostali parą (albo i nie) mi się nie podoba. Ale tylko dlatego, że lubię Caleo. :)
      Pozdrawiam
      K.
      PS Komentujcie ludzie - jeszcze tylko jeden ostatni komentarz.

      Usuń
    2. Ja nie przepadam za Caleo, bo ogólnie nie trawię Calypso, jakoś tak strasznie mnie wkurza, bo zakochuje się w każdym herosie jakiego napotka i jeszcze była taka mega chamska na początku w stosunku do Leona :/
      No ale każdy może mieć własne zdanie ;)
      PS.: Rozdział zaraz będzie ;>

      Usuń
  8. apsolutnie lofciam twojego bloga <333333333333333 jessica jest super fajna i odwazna i mam nadzieje, ze bedzie z leo, bo jakos tak do siebie pasuja i wydaje mi sie, ze to twoje zdjecie profilowe tez ich pokazuje razem :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyyyyy, dzięki, to miłe, ale chyba pisze się "absolutnie" a nie "apsolutnie" XD

      Usuń